lördag 14 september 2013

GodisÅngest!


Japp jag har ångest....... har bett Marcus köpa hem chips till mej idag! Var så sugen på det, har inte ätit det på en tid nu. MEN nu vet jag inte om jag ska unna mej det ikväll! Och rört på mej har jag inte gjort på 3 dagar tack vare denna förkylning!! Jag orkar inte. Dör när jag går uppför en trappa.
Jag kan ju alltid äta och spy upp allting sen, men skämt å sidor nej tack, ÄCKLIGT!

Men någon gång ska man väll kunna äta något lite godare. Så jag antar att jag kommer äta chipsen iallafall ikväll. STÖRD! ?
Och min viktnedgång går FÖR långsamt!!!! Går på 5:2 dieten som funkar och är skitbra fast den går för långsamt! Skall jag behöva svälta ihjäl för att gå ner snabbare i vikt? Plus att jag inte kan träna nu pga, något Som jag haft innan och innan igen och åter igen....suck!!! navelbråck!!! Tränar jag minsta lilla och spänner magen så flyger tarmarna ur mej. Så det blir bara promenader för mej i nuläget. Träning får bli senare. Jag hinner, jag är inte död än! Min målvikt 54 kg och därmed basta! I slutet av nästa vecka har jag 4 kg kvar till målet! Så dom som kan räkna vet nu hur mycket jag väger.

Nu kallar Neo på sin Mamma!! Så dax att sticka och leka med bilar. Trevlig kväll på er!

Hejsvej!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar