söndag 29 september 2013

Vad är egentid?


Life sucks!

Imorgon skulle jag fått åka på "egentid" i växjö och handla kläder till mej och barnen. MEN ja aå blev det ju inte helt plötsligt. En keramikdel i pannan är sönder och den kostar 1500 spänn!! Vi visste att det skulle kosta något men inte såå mycket! Så där rök mina pengar. Men skönt att inte behöva gå här hemma och frysa häcken av sej! Vi har inte eldat ännu, ingen värme, svinkallt!! Men imorgon skall nog få dit klumpen så det blir varmt här igen.
I veckan får vi äntligen en till bil. Yeay! 4000:- spänn där. Så jag får nog glömma mina kläder. Och min egentid. Kan ju önska mej presentkort i julklapp................................

Kanske hinner jag gå ner allt i vikt innan jag kan handla kläder då, kanske hinner jag dö också. SUCK!

Min passion, mitt intresse funkar inte längre. Jo när jag börjar jobba nästa år då kommer det in massa pengar igen. Då kanske jag kan börja med lite shopping igen.

Har fått Mannen till att göra färdigt hallen nu, finally!

Näpp bebisarmys nu med min 6 månaders guldklimp, och min glada Neofis!

Goodbye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar