tisdag 17 september 2013

SKIT FÖRKYLNING!!


Denna förkylning alltså!! Gud vad den håller sej i länge!! I för går kunde jag knappt prata, och på kvällen var min röst helt borta. Igår kunde jag prata lite mer och idag är min röst tillbaka helt men lite hackig. Usch vad jobbigt!!!! Och hosta har jag fått nu, hostar och hostar. Och mitt bråck är inte nådigt nu, får trycka in hela magen när jag hostar för att det inte skall göra ont eller bråcket skall flyga ut flera meter. ÅÅÅååå vad jobbigt allt är!!
Linus hosta är också kvar, stackarn........ Måtte allt detta gå över snart!!!! Hoppas Neo klarar sej från sjukan också.
Och så fort jag blir bra med förkylningen så ringer jag vc igen och skyndar på dom med sin remiss till Kirurgen!!! Jag vill ha detta fixat NU!!! Ååå vad galen jag är! Trött på allt, på sjuka, på navelbråck, på tjockheten och på att frysa!

 Ikväll fick vi alla päronen och äpplerna uppräffsade av grannarna. Tack för det! För dom skulle ha det till sina grisar så det var ju bra! Vi fick städat och Nöffarna fick mat.

Öppnade en av våra köksluckor idag och hela luckan ramlade nästan ner på mitt huvud, som tur va så stog Marcus bredvid mej och fångade den precis innan hela lossnade. TÄNK om Neo hade fått den i huvet då!! Och vi upptäckte att ingen lucka var fastskruvad.............. FY va farligt!!!!!!!!!!!!!!! Så imorgon skall vi skruva dit alla redigt så ingen gör sej illa. Ja Jösses........

Försöker hitta en vinterjacka till Neo i stl: 86 så om någon har en för en billig peng så hör av er.

Nu börjar strax idol så det skall vi kolla på. Gonatt på er!

// Jennifer
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar