torsdag 26 september 2013

Frisyrer!


Idag är det fastedag. Och ikväll kan jag erkänna att det var riktigt jobbigt att laga mat till Pojkarna. Fisk, som jag Älskar!!! Men jag tog disken medans dom åt och sen så sprang jag på bandet i 30 minuter istället. Ett + till mej!  Har glömt att dricka vatten idag så har början till huvudvärk nu men sitter här med en flaska vatten jag skall dricka upp innan läggdags, sen blir det och springa och pinka hela natten.

Idag klippte jag äntligen Marcus och det blev jätte bra!! Han passar såå bra i det! En Danny frisyr, haha! Men sååå snyggt! Neo fick en lika dan frisyr och han är söt som socker!

 En söt Danny Neo.

Och en het Danny Marcus!


Näpp nu vill både barnen och jag sova redan, jag är helt slut. Och imorgon jobbar Mannen natt så då blir jag väll liggandes mörkrädd, skall se om någon av mina bröder vill sova över.

Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar