lördag 1 juni 2013

Smultronmärke.



Idag har jag haft en orkeslös dag. Men har ändå tvingat mej att krabba med Neos säng idag, för nu har han flyttat ut! Ja till rummet utanför sovrummet. Får se hur det kommer gå inatt. Jag förväntar mej rätt mycket skrik och kanske att Marcus får sova i en annan säng och Neo i hans. Men vem vet!
Någon gång måste han ju lära sej att sova i eget rum och nu kände jag mej redo att släppa iväg han från sovrummet, hehe!! Spännande!! Men jag är fruktansvärt orolig att han skall ramla ner från sin säng för han brukar vilja klättra ner från det svåra hållet, så jag kommer nog sova med ett öga öppet inatt som jag nästan annars gör också.

Ja annars har jag bara småplockat och mest krabbat med bebisarna som inte har vatt glada i värmen idag.
Kollade på Linus rygg idag på hans röda märke/blodplutt han har där, som vi trodde va en klämskada men nu kollade jag på Internet och då stog det och såg ut som ett Smultronmärke. Skall ändå fråga på bvc på måndag. För han verkade ha ont där innan.......

Såhär ser det ut. Som två ögon en näsa och en glad mun!

Igår va vi hos Mormor/G-Mormor hela dagen. Vi kollade när kossorna skulle byta hage. Och lekte en massa! Neo somnade i snurrstolen och snarkade gullungen. Linus va envis men somnade han med efter ett tag. 




Kommer aldrig kossorna?

Nu kommer vi springandes!

Nu är dom snart på plats i den nya hagen!

Kollar efter Kossorna och G-Mormor.

På kvällen så fyllade jag Bebbe Poolen så Neo fick bada första gången för i år.
Och vi han precis bada klart och in på sekunden innan regnet vräkte ner. Och shit vad jag sprang in med först Neo och sen Linus, haha supersnabba superJennifer! Och ingen unge hann bli regnblöt!


Oj så mycket skum!!


Köra Traktor utanför poolen istället!



Äta choklad och kolla Bolibompa e roligt!

Nu skall vi kolla lite på TV sen så går jag och lägger mej med mina små prinsar. Imorgon blir det troligtvis hem te Pappa. 

Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar