måndag 24 juni 2013

Midsommar!


Idag har Äntligen Marcus börjat arbeta igen. Åh som han längtat! Och fullt upp här hemma har han haft. Både tagit hand om 2 bebisar samt mej. Fast nu i slutet har jag klarat mej bra. Så nu får jag ha hand om barnen. Har fortfarande mitt drän kvar i magen. Och det gör ont!!!! Hela tiden så jag blir galen ibland. Och min första dag nu utan Marcus har gått bra. Neo har inte vatt några problem med, Linus gör ont att hålla och mata men sen kan han ligga i vagnen eller babysittern utan problem. Så det e skönt, han är en så snäll och lugn bebis. Så än så länge har det gått bra. Är bara orolig ifall jag skall fastna eller något barn skall fastna i slangen så den dras för då gör det ONT! Fy sjutton! Har redan fastnat med den några gånger när jag rest mej och gud vad ont det gör....................usch.
Väntar på posten och på min remiss från Växjö. Hoppas på en tid imorgon så jag får skiten gjord nu så jag kan börja träna och gå ner mina sista 8 Kilon! Hittils har jag lyckats gå ner 20 Kg. Och 8 retfulla är kvar!
Men den som väntar på nått gott......blabla.

Midsommar har varit helt ok! Midsommarafton firades med Jimmie, Lina och Lille Melvin och Albin. Med Potatis, gräddfil och Sill. Och såklart Jordgubbstårta. Jätte gott! Och Midsommardagen firades hos Mormor med familj och släkten. Söndagen var vi bara hemma och slappade. Marcus klippte gräsmattan äntligen, nu var det långt. Och jag Älskar doften av nyklippt gräs...MMmmm!!

Men nu måste jag hämta posten och hänga upp tvätten.

Ha det bra!



Neo vid sin Mormors Grav.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar