tisdag 18 juni 2013

Dränskit!


Jag är dödstrött så orkar bara skriva ett kort inlägg.

Var hos läkaren idag för ev utdragning av mitt drän. Men eftersom det kommer så mycket sårvätska i den ännu så får den sitta kvar. Och fick en remiss till Växjö lasarett nästa vecka för att få ett rör isatt i magen på mej. Så skall det bli bra sen. Så jag får stå ut med den efterhängsna slangen i en vecka till är så svårt med kläder, man vill ju inte att slangen skall synas, och till midsommar har jag inga kläder för då syns slangen och tajta byxor kan jag knappt ha för då stoppas det i slangen och då får jag ont i magen åååååå krångligt!!!.......... men bara det blir bra så.

I förmiddes var vi hos Jimmie och Passade Melvin en liten stund. Så Neo och han har busat och busat! Sen fick Neo va hos G-Mormor medans jag,Linus och Marcus va hos Läkaren.

Nu skall vi nog lägga oss för jag e såå trött, fick i och för sej ta en morfin tablett för fick skit ont innan och dom blir jag as trött på så kanske därför. Så nattinatt!!



Kusinerna leker!


Melvin försöker sätta på Linus sin tappade strumpa.

Söööööta!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar