tisdag 4 juni 2013

Op Galla!


Idag har jag städat och tvättat och lite till. Neo har hunnit stöka ner som det var innan så nu e det stökigt igen. Jag har packat skötväskan till Marcus, letat upp kläder till Barnen som dom skall ha imorgon på Jeffs student som jag tyvärr inte får va med om. Badat barnen och förklarat för Marcus hur han skall göra 20 tusen gånger. Ja för imorgon kl 7 är jag på lasarettet och förbereds för min Galla operation äntligen. Duschat med rengörings svampar nu ikväll och det skall jag göra imorgon på mornen också. Och nej jag är absolut inte nervös, jag tycker det e kul att bli sövd, man blir ju hög först! Det e roligt!! haha! Men efteråt kunde jag ju få slippa. Men mer om detta senare. För nu skall barnen och jag sova. Upp kl 5 imorgon och kl 6 kommer Mormor och skjutsar mej te sjukan. Tack Snälla Mormor!!!!

Och i helgen skall jag äta en fet köttbit, Mmmmm! Ja om jag överlever såklart, fast det gör jag ju!

Ja men lycka till då mej själv!

Godnatt fina ni!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar