onsdag 19 juni 2013

Ont i kroppen..


Hatar mitt drän, hatar mitt drän, hatar mitt drän!!!!!!

Idag har varit både bra och dåligt.
Neo är sjuk, så har sovit ganska lite inatt.
Jag har haft ont i kroppen hela dagen, och har mega ont där dränet sticker in.........
funderade på om det blivit infekterat men det ser inte ut så iallafall. Och jag har ingen feber som tur är.
Ja jag mår skit idag, kanske också börjar bli sjuk. Men det får jag inte bli nu innan midsommar. Orkar inte va sjuk har fullt upp med att orka ha ont hela tiden.

Imorgon skall vi åka och se om vi hittar en klänning till mej, en lång!

Nu skall vi försöka sova bort denna natten också. Och Neo har nässpray nu iallafall så det bekymmret är löst. Och jag tror att han skall lyckas sova i sin egen säng för han är så trött, älskade ungen!

See Ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar