måndag 17 juni 2013

Hemma ännu.


Så jag har nu lyckats va hemma i snart 3 dagar! Och visst skall jag klara det hela tiden.
Har knarkat smärtstillande, men idag har jag inte haft så ont faktiskt. Så tog bara en medicin i morse mot smärtan. Det tar sej!! Men efter en veckas säng liggandes så har min rygg tatt stryk. Men den får vi träna upp sen så fort jag får möjlighet.
Imorgon skall jag till min läkare i Ljungby och "dra ut dränet" om nu det blir så? För det rinner ju fortfarande ur min mage. För mycket enligt mej. Men det minskar i mängd det ser jag men det är inte mycket. Kanske att jag får ha skit dränet över midsommar då? Bara jag slipper en operation till så blir jag glad. Men vi får se vad Raarup säger imon? Jag vet ingenting faktiskt, är bara lite nervös ifall det kommer göra ont att dra ut slangen???? Om vi nu skall göra det. Marcus och Linus får följa med iallafall, är trött på att va ensam om jobbiga grejor hela tiden. Neo får va hos sin G-Mormor och leka.

Igår kom mina småbröder en stund, det tyckte Neo va jätte kul! Han bara rusade järnet.
Och idag har vi vatt ute lite men mest tatt det lugnt. Marcus stackars har fått lite feber och täppt näsa, och alla vet vi ju hur killar blir då....

Nä nu blir det mys med mina bebisar och sen går vi och lägger oss tidigt idag.

Hej så länge!



Hos Morbror John.


Morbror Jack och John.


Thihi!


Morbror Jack.


Mammas Busfrö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar