måndag 29 juli 2013

Kaffe = Bajs!


Sitter och är spyfärdig.......
Idag är jag supertrött och tänkte dricka kaffe, vilket jag hatar men tänkte att denna gången kanske det är gott. Men såååå äckligt!!! Och nu mår jag pyton..... ont i magen och mår illa! Varför skulle jag prova det igen? Nä jag kommer aldrig bli en kaffe käring! ALDRIG!

Neo sover och jag hann sova i ca 2 sekunder innan Linus började gallskrika och jag fick slänga mej upp och gå ner med honom. Som tur va så vaknade inte Neo. Så nu ligger Linus bredvid mej i vagnen med sin gosenalle och är på sådär humör. Och idag är han 4 månader redan! Han blev ju nyss 3 månader???!! Och då låg jag på sjukhus. Och det märska att han blir äldre, han blir uttråkad så lätt nu för tiden, ingenting är kul nästan. Jag längtar för hans skull tills han börjar sitta, då blir det roligare för honom.

Idag skall vi sätta ihop hans spälsäng för nu är han för stor för månsängen. Och förhoppningsvis sover han lika bra i den som han gör annars.

Igår beställde jag hem prover på glasögon som jag skall prova. Skall bli spännande!! Jag hatar glasögon men känner att jag kan ju ha dom hemma iallafall och vila ögonen från linserna ibland. Så snart blir jag en glasögonorm igen!

Imorgon får vi in bilen på lagning och jag håller alla tummar för att vi skall komma billigt undan!!!! När vi för en gångs skull har lite pengar över så skall något gå sönder. Jag är förföljd av ondska!!!!

Nu vill min son inte mer så nu skall han få sova lite.

Bye bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar