lördag 6 juli 2013

På bättringsvägen!


Måste väll börja med att jag mår bättre, mycket bättre!!! Magen har jag knappt ont i längre, bara lite på sidan, särskilt när jag ligger ner då kan det göra extremt ont men oj vad bättre det är. Slutade med antibiotikan för 2 dar sen och ännu känner jag mej inte febrig. Så det måste ha slått ut all skit i mej nu. Min ork är väll inte helt ok ännu. Och musklerna kassa, men jag håller på mer och mer för varje dag. Idag har jag städat nästan hela huset. Sorterat mina kläder och klarat av Linus själv utan Marcus. Han är och kör hö hos sin pappa och Neo är med sin Farmor. Jag är totalt slut i kroppen efter idag men det känns bra!! Jag känner att denna gången kommer det bli bra, inget mer sjukhus inget mer inlagd och inget mera ont och brinnande mage!! Weehoo!! Och på måndag börjar Marcus jobba igen. Och jag skall börja promenera om så bara några hundra meter. Dags att ta igen allt!

Idag var det dags för mej att ta hand om Marcus lite grann för han har en sån tandvärk så han nästan avlider! Jag tycker det är synd att han har så ont MEN han får skylla sej själv!!! Snusar man och slarvar med tandborstningen så in i norden så får man hål! Och vägrar man gå till tandläkarn så blir hålet större! Och nu e det illa!! Och ja det blir dyrt vet inte hur många hål han har. Säkert 7 stycken....... men vi får laga ett i taget. Och förhoppningsvis har han lärt sej nu.......av sin slarvhet!!! Får väll agera lite Morsa åt honom med tandborstningen då........eftersom hans egna föräldrar inte lärt han något!!! PERSONANGREPP!! Ajja bajja! Men skit i det.....

Idag är det varmt och skönt, skall fylla Neos pool så han får plaska lite sen när dom kommer hem. Vill nästan bada själv men poolen e lite för liten tyvärr. Fast vill ändå inte visa mej halvnäck ute!! Har föresten gått upp 1 KG sedan jag kom hem från sjukhuset! Katastrof!!!! Jag måste hålla mej nu! Och helst gå ner också.... har i och försej gått mer 9 kg nu när jag vatt sjuk och oj vad glad jag varit varje gång jag ställt mej på vågen! Men fortfarande 7 kg kvar!!!! Kämpa kämpa!

Nä nu börjar Linusfisen röra på sej så nu vill jag gosa med honom! Ha att så länge!

// Jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar