onsdag 10 juli 2013

.



Nu har jag vatt hemma i 11 dagar. Och jag mår jätte bra, jag kan nu säga att jag är frisk! Jag har liite ont i sidan ännu sen dränet men äsch det lilla. Känner mej starkare och starkare för var dag som går. Och jag undrar hela tiden, varför fick jag inte komma till växjö på en gång????? men men......
Marcus jobbar för fullt igen och det är skönt för både han och mej, allt är som det brukar va nu. Härligt!!!

Han ligger föresten redan uppe och sover, halv 8 gick han och la sej med Linus. Trött stackarn, han som alltid brukar va uppe till kl 12. Och jag lägga mej vid 9 snåret. Neo leker med bilar och brummar så hela huset skakar haha!! Men vi skall alldeles strax gå upp vi med. Neo sov bara en timme idag vid middag. Han brukar sova 2 timmar, ibland längre.  Får bli Dr House idag också. Åh vad jag Älskar den serien.

Nä dags att plocka undan lite sen skall jag bädda ner min lilla Neo!

Nattinatt!!




It's not much of a life you're living
It's not just something you take – it's given

 Not really sure how to feel about it.
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you.
It takes me all the way.

 Funny you're the broken one but I'm the only one who needed saving
Cause when you never see the light it's hard to know which one of us is caving.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar