lördag 27 juli 2013

Härliga Regn!


Äntligen regnar det! Det behövdes verkligen. Så torrt det vatt nu, gräset har ju börjat bli brunt...
Barnen gillade det också, Linus har vatt på ganska glatt humör idag. Och jag är övertygad om att det är för att det är svalare idag. Men Neo är lika varm idag för han har feber stackarn...... brännhet över hela kroppen. Men han busar och springer för det. Och jag har städat lite och skall städa mer sen när Marcus kommit hem från jobbet. För idag SKA han passa barnen ett litet tag, så jag hinner med att plocka undan på övervåningen. Det går med barnen också men då tar det hundra år.
Och min bil är sönder........ vad förvånad jag blir.... eller inte vår vanliga otur! Jag skulle köra hem John och då lät bilen som en traktor, sen halvvägs så började motorn ryka och hela bilen luktade brännt!!! Det var bara att ta ut barnen och sen kom syrrans kille och ja nu står den här hemma och väntar på bärgan. Troligtvis Styrservon. Ja nått sånt vad vet jag, jag och bilar är som Marcus och kläder, säger sej självt!
Och bilen måste bli lagad tills på Torsdag för då skall jag och Jannie till Ullared! Finally!

Linus har börjat vända på sej, han har så lite kvar sen kan han vända från rygg till mage min duktiga lillfis!
Och han är snart 4 månader, växer så det knakar! Tiden går för fort........

Och jag känner mej gammal, fast jag är ju ung!! 24 är inte gammalt. Tror jag behöver ut lite kanske. Längesen sist. Få ut och känna att jag lever......

Neo växer inte alls men ändras hela tiden. Lär sej nya ord, gör konster och nytt humör. Och det märks verkligen hur mycket han Älskar sin Lillebror. Om Linus inte är med när Neo vaknar för att jag redan burit ner honom så börjar han gråta och säga: Bebi, Bebi..... För att sen bli överlycklig när han ser honom. Och ingen annan än Jag och Marcus får gå iväg med Linus för då bryter Neo ihop. Det är hemskt att se, men så kärt! Jag hoppas det ändrar sej snart för tycker så synd om honom när han blir ledsen och orolig.

Nu skall jag ta upp tvätten medans båda två sover.

Ha det bra!!!  //Jennifer



Finisar!





Neo spelar kort, fast sen hamnade alla på golvet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar