fredag 9 augusti 2013

Bada!


Idag är jag mega trött! Benen känns som bly. Men snart är det läggdags äntligen!

Och idag skrev vi Äntligen på Marcus faderskap, applåder!! Nu skall bara Namnet skickas in till skatteverket igen, så Linus blir en Håkansson.

Bilen är fortfarande på lagning och kommer va där en vecka till. Det var AC:n som va sönder, och dyrt blev det också...SUCK! Har fått låna en Volvo v 50 så länge, och jag e lika glad för det, den e så go att köra. Men trång att ha barnvagnen i tyvärr. Så en sådan blir inte våran nästa bil!
Dagarna har bestått av att bada mestadels. Ja badat och badat. Och Neo Älskar det! Oj vad han springer rundor på stranden och går rakt ut i sjön och låångt också, men självklart med mej hållandes i handen!!! Linus har varit på dåligt humör i några veckor nu, gnäller och skriker. Han vill mest sitta upp och bli buren, men det förstår man ju. Han börjar bli större och är med mycket mer nu! Han snurrar runt och tar båda fötterna och griper efter leksaker. Det går framåt!

Nästa vecka har vi en tid på Bvc för vägning, men jag vet inte om det är Neo eller Linus som skall vägas? Får ta med båda barnen. Om det är Neo så är det kört haha, lillfisen har inte gått upp ett smack på ett halvår känns det som. Linus e en bulle som jäser och det e bra.

Och om 3 veckor blir det Äntligen Dop för lille Linus!

Nu blir det Skärgårdsdoktorn och sen e det läggdags! Linus sover redan och Neo "städar upp"!

Godnatt!!!

 Neo leker med sanden!

 Busa i sängen innan läggdags!

 Bada!


Brodersmys!

 Mitt halsband jag fick av Marcus! Blev väldigt förvånad!


Solnedgång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar