lördag 17 augusti 2013

Löpare!


Sitter och kollar igenom massa träningskläder på Internet. Och nu tänker jag såhär, att OM jag köper nya träningskläder. Då måste det väll räcka för att jag skall bli motiverad att bli en löpare??? Jag va en löpare innan jag blev Gravid och tänker bli det igen! För nu är detta inte kul Längre, jag är så less på att vara den Feta!!!! Vill bli smal igen. Och jag ger mej till Jul att bli det! Min 25 årsdag!
Jag går på en diet nu som funkar jätte bra för mej. Men allt socker måste bort också nu det har jag fuskat med. Men det är så svårt när ens Sambo äter skit rakt framför ögonen på en!! Så han måste sluta med det också. Och det behöver han med! Jag är motiverad, just nu, och igår och jag hoppas det håller i sej!! Och nu skriver jag det här så att alla kan läsa det.............. alltså har jag ännu mer krav på mej nu! Jag SKA klara det! Fetto Goes Skinny!??? Så nästa vecka köper jag in grejerna sen kör jag bara på! Tänker inte säga att den dagen börjar jag utan jag bara börjar! Och kommer blogga om min träning här också så jag ser framstegen! Orkar inte må dåligt över min vikt/kropp mer nu..........!!!
Och jag hoppas att Marcus får lite motivation han med och börjar träna så jag slipper hans snarkningar någon gång haha, och jag vet att han kan om han vill!!




// Jennifer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar