fredag 23 augusti 2013

Skitdag!!!


Vilken skitdag!!! Värsta skitdagen på LÄÄÄNGE!!
Linus har fått sin första förkylning, och det stackars barnet kan knappt andas med näsan. Så det blev skrik hela natten inatt. Jag sov nog bara 2 timmar. Marcus fick gå och lägga sej i ett annat rum. Och Neo vaknade inte en enda gång konstigt nog. Och ingenting har vatt bra idag heller för Linus, han har skrikit mest hela tiden. La han i vagnen och gick en runda med dom men Linus gallskrek hela vägen så jag vände efter en kvart. Sen har vi myst i soffan lite, och tillslut somnade han en liten stund så jag hann städa golven här nere.
Neo har inte haft det så kul idag, han hittade på massa bus istället för att få uppmärksamhet så jag har sprungit som en dåre efter honom för att förhindra faror!!!
Sen spydde Linus ner hela barnvagnen här inne så allt åkte i tvätten och Linus åkte i badet. Och efter det när han blev som hungrigast så gick Micron sönder............... det kunde inte kommit lägligare!!!!!!!!! Jag stog som ett förbannat frågetecken??? WHAT!? Varför händer detta mej och NU!? Funderade på att lägga mej ner och gråta lite men tog mej samman som alltid och värmde vällingvattnet på spisen istället! Tar längre tid men funkar det med. Tack och lov för spisen!!! Så nu får vi leta efter en ny Micro.

Och nu sover äntligen min lille Sjukling. Och Neo "lagar" mat i köket. Mmmm va gott det ska bli, kaka i vatten!! Kommer bli ett raseriutbrott när han måste gå därifrån. Han hade kunnat stå där hela natten om det var så. Min lille gullefis!

Imorgon kommer Erik Månsson i egen hög person hit och gästar oss. Skall bli trevligt! Då blir det mycket skratt som vanligt haha!

Nu skall jag se hur stökigt köket har blivit och Linus vaknar nog snart, jag e totalt utmattad och hoppas på lite mer sömn inatt. På söndag blir det en joggingtur igen! Den fösta gick ju inte så bra och det lär den andra inte göra heller haha! Bara dom inte tar mej som ett vildsvin i skogen och skjuter mej!!! Men så illa kan det ju inte vara???

Och till det viktigaste, Grattis Min Mamma På Födelsedagen!!! Och jag som inte kunde köra och lägga en Blomma på hennes Grav idag. usch får dåligt samvete..... men har man ingen bil hemma så har man inte!!!
Jag får Lägga en på Söndag istället! Hon blir nog lika glad för det. Det är ju tanken som räknas.
Fina Mamma Grattis, Grattis, GRATTIS!!!

Nu vaknar Linus så nu blir det fullt ös.

Godnatt på er!!!

//Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar