fredag 1 mars 2013

Psyko!


Hatar att leva i stress hela tiden!!!!!!!!

Blir tokig snart!

Skit hit och dit.....

Skitsnack och gräl överallt........

Behöver semester ifrån allt och alla! Dock inte Neo för då får jag nog hjärtattack!
Marcus har honom just nu hos sina päron och brorsa. Jag skulle vilat Men blir orolig och kan inte slappna av utan Neo i närheten så jag vet att han är trygg. Har varit ifrån honom så lite, så nu går det nästan inte. Jag litar såklart på Marcus men får panikkänslor när Bebben är så långt iväg. Så nu har jag STOR städat nere och är anfådd som en gris!  I AM A PSYKO!! Eller GravidBitch som Marcus brukar säga, bara för att jag får för mej massa saker och skall boa, fixa och köpa massa grejer. Ja sälja med för den delen när jag e gravid. Men jag fattar ingenting?? Thihi!!

Och inatt tror jag att jag kände hur bebisen vände sej neråt, jo det måste den ha gjort. Plus att magen helt plötsligt har åkt neråt??? Har den fixerat sej nu???

Spydde ikapp med Marcus inatt också, tro det va något vi ätit. Usch va dåliga vi va! Tur att Neo inte blev sjuk.

Blev sjukt sugen på Bubbelvatten så nu blir det ett stort glas med det!

Hej så länge!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar