fredag 22 mars 2013

Hungrig!


Sitter här och är hungrig. Väntar på fisken i ugnen. Fisk är gott!
Neo sover middag. Somnade klockan 12, jag trodde han skulle va uppe längre idag eftersom han sov lite längre. Men hjärtat blev trött tidigt iallafall. Jag är också trött. Hade behövt en tupplur jag med. Men jag valde att städa undan nere istället. Plocka undan alla miljoner leksaker som ligger överallt. Och lite andra saker som Neo plockar fram och leker med.

I förgår lärde han sej att säga Bajs och kiss. Haha! 2 nya ord, jätte bra ju! Sen kan han säga choklad. "chkla" låter utländskt när han säger det, men urgulligt!!!!! Älskar när han lär sej nya saker! Man blir så stolt!
Och på kvällarna vill han alltid ligga och mysa mitt mellan mej och Marcus, läsa en bok och dricka välling. Sen ger han mej en puss. Och Marcus bär upp honom och då får han också en godnattpuss, sen ner i sängen och somna nästan tvärt. Och på Mornarna vaknar han oftast med ett leende och kryper upp till mej och vilar under mitt täcke, tätt intill mej! MYYS!!! Sen sen han Marcus och då kryper han skrattandes till honom och ger han oftast en smäll haha! Hm undrar varför han gör så?? Hehe!

Nä nu skall jag äta fisk, får uppdatera senare.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar