torsdag 3 oktober 2013

Inte förvånad.....


Idag har Neo vatt hos G-Mormor, medans jag och Linus handlade lite. Linus sa inte ett ljud på hela tiden utan kollade stort runt på allting hela tiden. Kan inte fatta hur snabbt han utvecklas. Han är verkligen med nu. Lilla underbara Bebis!!!

Imorgon är det spruta dags för Minstingen också. Neo får va hos Jimmie sålänge och leka med sina kusiner.
Och jag får hålla honom själv ....igen! Bara att bita ihop och va supermorsan! Meeen va ont det gör i själen när sprutan åker in i dom små benen.............USCH!!!!

Jag skulle simmat nu ikväll men ja så blev det ju inte......... blev inte förvånad....
När Linus blir liite större kan jag nog lämna bort honom någon timme. Eller kan man det?? Jag vet en del som gör det, dom till och med lämnar sin bebis över natten hos sina föräldrar. Jag vet inte om jag kan det..... hos vem??
hm?? Neo släppte jag ju iväg jätte sent. När är det okey igentligen?? Förvirrad!?

Nu skall jag slänga mej i soffan bredvid en trött Neo medans Linus sover, för jag är helt slut.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar